Vesilähde toimitus

Toimintamme perustuu varastoomme Helsingissä sekä tuottajiemme varastoon Vantaalla ja lähimaissa, kaikki kuitenkin EU-alueella ja Euroopassa, josta tilaukset lähtevät Suomeen suoraan asiakkaallemme tai varastomme kautta edelleen Postin tai vastaavan toimijan kyydillä asiakkaillemme. Pyrimme vastaamaan sesongin aikana kysyntään. Toimitusaika ilmoitetaan tuotteiden LISÄTIEDOT väilehdellä

Vesilahde.fi toimitus on pääsääntöisesti perille tuotuna. Postin 21 kotipaketti tai Business Express pienemmillä ja Postin sekä Kaukokiidon kuljetus kotiovelle isommilla lähetyksillä.
- Normaali toimitusaika on 2 - 5 arkipäivää keskimäärin kotimaassa.
- Pronssipatsaat ja vesiaiheet tulevat 1-2 viikossa suoraan EU varastosta
- Jurand patsaat valmistetaan pyynnöstä, toimitusajan ollessa 3-8 viikkoa sesongista riippuen
- Allaskumi leikataan ja pakataan, toimitusajan ollessa 2 - 5 päivää, varaa käsittelyaikaa kuitenkin sesongin mukaan.

Kuitenkaan 100% varastointia ei ole olemassa, joten joskus tuotteiden toimitusaika saattaa olla pitempi. Tällöin vahvistamme tilausvahvistuksessa arvioidun pitemmän toimitusajan erikseen.

Pidätämme oikeuden toimittaa tuotteet myös nopeammin, kuin ennen mainittu.

Toimituksesta tilaajalle vastaa pääosin Posti Oy ja Kaukokiito. Jos ulkomailta tuleva kuljetus ei tavoita vastaanottajaa, sen saa noudettua Postitoimipisteestä. Kotimaan kuljetus on mallia 21 ja ohessa alla linkki Postin sivuille tarkemmasta Business Express kuljetusmääritteistä pakettitoimituksille ulkomailta:

Posti Express

Tilausta ja rekisteröintiä tehdessä on erityisen tärkeää ilmoittaa mm. email osoite ja puhelinnumero oikein, voimassa olevana ja niin, että saa yhteyden tilaajaan. Tavaran toimittaja ei vastaa kuluista, mitkä johtuu virheellisistä tai puutteellisesti annetuista tiedoista.

Pyydämme ilmoittamaan tarvittaessa sähköpostitse poikkeamat, erityistoiveet tai muut mitkä vaikuttaa toimitukseen ENNEN tilauksen lähtöä info@biro.fi , jotta näistä voidaan erikseen sopia sekä tarkistaa onko ne mahdollista toteuttaa. Poikkeavan toimitusosoitteen ja puhelinnumeron sekä vastaanottajan voi ilmoittaa tilausta tehdessä myös toimitusosoite kenttään.

Pienemmät, alle 30 kg ja alle 120 cm, tilaukset toimitetaan Postin/Postnord/DHL pakettipalveluna.
Isommat ja painavammat (yli 30 kg) tilaukset toimitetaan lavalla ja pääosin Postin tai Kaukokiidon (tai vastaava) kuljetusyksikkönä asiakkaalle.

Kuljetusyksikön toimitukseen ei kuulu ns. sisään kantoa. Kuljetus tulee yhden kuljettajan toimesta ulko ovelle.

Kaikki tuotteet on paketissa ja on erityisen tärkeää, että vastaanottaessasi tavaraa, tarkastat paketin/lähetyksen kunnon. Jos lähetyksessä ilmenee vaurioita, on ne merkittävä kuormakirjaan/posti-osoitekirjaan, mieluusti kuvattava välittömästi ja oltava yhteydessä meihin info@biro.fi ja kuljetusliikkeeseen.

Säilytä pakkaus, pakkaustarvikkeet, käyttöohjeet sekä muu materiaali vähintään 2 viikkoa kuten toimitusehdoissa mainitaan ja on yleinen käytäntö verkkokaupoissa.

Jos tilaajalle on toimituksessa jotain erityistä tai poikkeavaa, laittanette tilauksen yhteydessä tietoa.

Tilaus järjestelmäämme aiheuttaa toimenpiteitä lähes välittömästi ja näin ollen katsomme, että tilaus on sitova sen saapuessa järjestelmäämme.

Lisätietoja kohdasta "Tilaus-, toimitus- ja sopimusehdot", tarvittaessa toimitukseesi lisätietoa info@biro.fi

Posti: Kotimaan pakettien toimitus- ja säilytysajat noutopisteisiin yhdenmukaistuvat.  Muutos astui voimaan 1.10.2017: - Jatkossa säilytämme lähetyksiä noutopisteissä 7 päivää, minkä jälkeen ne palautuvat lähettäjälle
 Posti------------

Postin ohjeita vastaanottajalle:
- Jos saamasi lähetys on vahingoittunut, tee Postille vahinkoilmoitus ja ilmoita myös lähettäjälle. Lähettäjä voi hakea Postilta korvauksia vasta, kun Posti on todennut vahingon.
- Jos lähetys on viivästynyt tai kadonnut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai pyydä lähettäjää olemaan yhteydessä meihin.

Kuluttajansuojalain mukaan verkkokaupassa myyjällä on vastuu tavaran kuljetuksesta. Jos tilaamasi tuote rikkoutuu tai häviää kuljetuksessa, voit yleensä saada myyjältä korvaavan tuotteen tilalle. Korvaus, jonka Posti maksaa lähettäjälle eli näissä tapauksissa myyjälle, on useimmiten arvoltaan tätä pienempi. Vastaanottajan velvollisuus on tarkistaa lähetys ulkoisesti, kirjata vauriot ja ilmoittaa.

------------